-

God natt

Nu blir det snart att sova. Är lite små trötter.
Trodde LHC skulle vinna idag, men vettefan va som hände i andra o tredje perioden. De blev helt plötsligt dåliga =S. Nu hoppas jag att ni vinner på hemmaplan på fredag !!

Annars kom jag o sandra inte fram till en låt till idol idag, ska fortsätta imorn. Men har i stort sätt sjungit idag.
Och imorn blir det lika dant, ska även träna =D, Bränna lite fläsk.

Sen har jag även fått en ny vän som jag träffade när jag va 14 eller ngt. På nyårsafton =)
Så Robban grattis , du blev min vän ; )

Haha ja jo men det var nog allt.
Hade bra
Kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Hur gör man så man kan ha en bild på sig själv på sidan alltså sådär stor? :S

2008-04-17 @ 18:01:05
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se
Postat av: Anonym

eller jag kom visst på det själv :)

2008-04-17 @ 18:30:21
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback