-

Helgen


Så var helgen över igen då då!
I fredags som sagt bjöd de på hockey som man ändå bara blev arg på!
Men drack lite öl med Jossie sen kom Adam o Co.
Och när de gick så pratade jag o siss lite sen somna jag =).

Lördagen bjöd på att vi tog det lugnt, gick o köpte glass först.
Sen vid halv tolv på kvällen blev vi sugna på glass så åkte till statiol och köpte cola o choklad =D.
Var även med Adam o Co denna dag!

Söndagen bjöd på att vi såg på film med Adam o lantz,
även sola ute gjorde jag o jossie, sen tränade vi.
Underbart väder var det, så vi gick från tannefors hem till mig i t-shirt.
Helt underbart. Börjar röra sig mot sommaren!

Jossie och jag bestämde även att nån dag ska vi grilla i veckan =)
Potatissallad och grillat kött, låter inte det underbart?

Vill du ha mer personer på din blogg,
bli då medlem här.
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=Martiiinaah

Klicka här för en större bild på Simi Bikini
Simi Bikini 599 :- hos Nelly

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: elli

jag har tyvärr ingen anning, fick hjälp av en kompis ned det ;/

2008-04-20 @ 22:57:10
URL: http://ellinorak.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback