-

Idol

Okej ska berätta allt.
Det började i fredags när jag märkte att jag inte mådde så bra. Så när jag åkte iväg till idol hade jag 37.8. Sen fick jag ett mess av Sandra där hon berättade att någon hade snott Henkas bil, men att de tar hans pappas bil så det kommer till rece ändå =). Det var som om gud inte ville ha oss där.
Men vid halv fyra åkte vi. Var framme vid 06,00-06.30. Då blev det tunnelbanan mot Idol. Vi kom fram vid sju och då började vår 8-9 timmars långa köning. Runt 15 blev vi insläppta och fick fylla i lappar, och fick vårt nummer =).
Var redan hög på panodil eller något. Men sen fick vi slå oss ner och vänta på att vi skulle sjunga.
Jag gick in, var inte ett dugg nervös, hade ögonkontakt och bara släppte loss.
 Sen runt 17-18 var vi klara och dags att bege oss hem. Kände mig svinhängig.
Men det fanns bara EN plats kvar på bussen vid 18.35 så vi var tvungna att vänta på 20.45 men henka kom o hämta oss ist.
Var hemma runt 22-23 och tog då tempen och hade visst 39.3 grader i feber.
Kanske inte så underligt att jag mådde dåligt.
Men sen somna jag.
Fast fick samtal vid halv fyra av Alex som ville veta hur det hade gått =).

Idag ska ja bara vila. Orkar inte med feber asså!

hade braa!
kraaam.

   

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback