-

Inget att göra !


1. Berätta om första fyllan.

Jag och Sandra hade varit på bio. Så kom vi på att vi skulle testa att dricka lite.
Så vi tog lite dricka, sen smög vi ut och gick vi hem till tony o somna =D hahah.

2. Berätta om första kyssen.

Hm tror det var med mille, ålder kommer jag faktiskt inte ihåg.

3. Vem är ditt snyggaste hångel?

Hehe jaaa du (A)

4. Yngsta respektive äldsta hånglet? yngsta?

Yngsta: 91:a Äldsta: 19 eller något.

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod? j

Har säkert hänt ja.

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.

hm vet inte, (A)

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.

Hans hår (A) haha , och han ska va snäll. ögonen oså(A)

8. Favoritsexsoundtrack.

ehh =S

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?

Haha ja du, inte lyssnar på skivor på åratal, så vet inte =D

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna ha?

haha vaa ? kunna ha ?

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
hahah. nej

12. Har du strippat för någon?

HAHA

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?

Haha en gång när jag satte på mig kalsonger, så la ja i papper.
Va ju då på skojj =D

14. Har du snattat?

Jo i dum perioden när jag umgicks med Pernilla
blev det en godisbit.

15. Har du moonat?
Tror inte de =D

16. Den du levt och upplevt mest med?

Sandra & jossie

17. Hur många har du varit kär i?

på riktigt 2 st.

18. Käraste ägodel?

Min kisse =D

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?

Att bli frisk till valborg =)

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?

Att mista någon jag älskar!

21. Homo, hetero, bi?

Hetero

22. Vad är kärlek?

pirr i magen =D

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden?

Hm, finns några saker jag inte nämner här!

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?

Absolut!

25. Ordet är ditt.

Gör mig friiiisk till ett fint sommarväder till valborg !

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback