-

Jippi!!

Fick reda på nu att vi är lediga imorgon med !!
Så ingen mer skola på hela veckan ! Yes. kan det bli mycket bättre.
Jaa om jag får tag i en klipp tid innan valborg =D vilket är helt omöjligt !

Men ska ringa frissan på min skola imorgon o höra o hoppas på att de har! annars dör jag =( .
Får va ful på valborg =D. haha

Nää gud vad varmt det är i mitt rum28 grader =/ haha.

Har även sett på 27 dresses idag, kan berätta lite om den.
Handlar om en tjej som sedan hon va liten har hon alltid gillat bröllop. Så när hon blir stor jobbar hon som brudtärna typ, Hon är jätte kär i sin chef som sedan blir ihop med huvudpersonens syster.
Och sen får man även se huvudpersonens garderob som består av 27 rätt konstiga brudtärne klänningar =D haha.
men det slutar lyckligt i slutet. Hon blir sårad men får en drömprins tillslut och sitt dröm bröllop =D
Faktiskt en bra film!
av mig får den
M M M M - fyra av fem M

aja inget annat att berätta:D


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback