-

Måndag

Och martina är glad för första gången på en måndag!
Mitt internet funkar och hon jublar =D.

Helgen bjöd på att i Fredags gick jag till bror och umgicks lite, såg med på matchen. Fast då blev vi bara arga. Jävla HV ; )
Sen lördagen bjöd på att jossie kom hit o vi körde hela idol spelet =). sen umgicks lite med Sebbe, Emil o Ludde.
O söndagen slappa vi bara =) Satt underbart ute på taket o njöt av våren =) .

O veckan bjuder på att idag ska jag säga upp mig från netto för jag känner att jag inte orkar med skolan o allt som har hänt.
Tisdag blir det att träna =) o onsdag ska jag o sandra välja låt till Idol =D wiiie.

Sen skulle jag kanske färga jossies hår ? haha.
ja du.
det var allt =).
Kram kram.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: bajnns

helluu :) Jag gjorde en header som såg ut så, den gick egentligen inte ner, det bara såg ut så. Man får liksom "rita" så den blir så. hmm fattar du ? ;)

2008-04-14 @ 21:51:05
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se
Postat av: Chris

Åh gumman, jag hoppas verkligen på att allt ska ordna upp sig snart! Du vet att jag finns för dig !

2008-04-15 @ 16:58:00
URL: http://Chriisss.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback