-

Onsdag

Och så har man äntligen fått internet, vilket man tackar för.
Hade tydligen stått o väntat i affären ett bra tag =S.
Men ingen lapp hade jag fått hem =S.

Vad som hänt på senaste, jo vi har börjat skolan, man får tänka att de är sista året när de går trögt =D
Vi hade nollning i fredags, roligt faktiskt =D. Nollorna gjorde exakt va vi sa åt dom o göra =D
Kanske blir denna fredag med =D.

Sen på lördagen hängde jossie med mig för att köpa kläder, kände att jag behövde de.
Blev 2 par jeans, 3 st klänningströjor, 2 övertröjor och 1 linne,
sen va ja på stan med sandra denna vecka med, då köpte jag 2 t-shirtar, 1 linne och leggins =) .

Idag blev det att handla med =).
Imorn är de skolfoto och mössprovning som gäller =D

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback