-

Söndag

Man tycker att nu när jag fått internet igen borde jag vara aktiv här, men det har jag inte varit.
Men tänkte berätta lite var helgen har bjudit på =).

Fredag kom jossie till mig och fija, vi såg på sex and the city filmen och drack lite öl.
Sen drog vi ut lite, sen drog vi till ågatan och träffa lambo.
Var av att vi mötte bästis alex och gick hem till mig, vid mig mötte vi även sebbe.
När vi varit här ett tag ringer alex B haha, vi gick ut o mötte dom var av att alla var skapligt på örat.
Alex s och sebbe gick och alex B, gabbe, fix, danne och Kamil kom hit ett tag.
Inte så länge vi låg o snacka o halvt dödade varann. Sen tog dem taxi hem =)
och jag, jossie och fija somnade.

I lgår gjorde jag och jossie inget spec. Såg film och sov.
Sen gick vi till min bror och åt äpplepaj =).
och idag ska jag tvätta.
Vaknade vid elva och såg att köket var liiite stökigt, katten hade haft ner min blomkruka. så de va ganska mycket jord överallt. Så fram med damsugaren och moppen. Haha.

Imorn blir det skola, ganska slappt. Har engelska B sen slutar jag.
Tisdag är vi lediga och onsdag slutar vi halv tolv på =) jo man tackar.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

tack tack:D:D PS CS2 använder jag, men jag har laddat ner penslarna

2008-08-31 @ 21:49:13
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback