-

Biomörker och rädselskrik!

Så har man varit på bio.
Såg twilight, men hade bara sett den 3 gånger innan.
Men såååå mycket bättre på bio faktiskt och mycket bättre kvalite.

De börjar med att jag nästan får eld på min bio biljett. Vi var på toan och jag väntade vid handfaten,
där av att biljetten blev lite blöt av vattnet, så tänkte göra den torr under den saken man torkar händer med.
Men biljetten blev varm så när jag tog ut den var den svart i hörnen =D hahah .

något mer roligt som hände var att de blev en liten "hoppa till scen" och en tjej i biosalongen
skriker till, hahah och alla garvar såklart åt henne eftersom hon var den ända som skrek
och att de lät så roligt.

Sen hörde jag och jossie ett annat ljud och kunde då inte hålla oss för garv.
Det var en bra kväll!

Imorgon blir det ikano och sen fijas fest med följd la kroga =D.

Nu blir de säkert film!
Kraam

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback