-

Heeelg!

Äntligen.
Här sitter man o sjunger nu med. Var år och dagar sen så de är nice.
Va på stan efter skolan, köpte trosor och leggins.

Sen har jag sovit och glott tv.
Antagligen blire samma ikväll.
Myser ner mig med film och slappkläder =).
Fick lixom 2100 idag för jag inte hämtade ut mitt studiebidrag förra månaden =D.


Såg på en film på svenskan idag med.
Usch dom sköt en gammal hund =( Började nästan böla med. haha bra bra.
Känslig där på ett hörn.

Nä nu ska jag sjunga vidare på gamla godingar =D
kraam


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

men hur kan du klara dig ? :0 du har ju festat och så? menar att du inte tog ut dit föra studiebidrag :S

2008-12-05 @ 18:52:50
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback