-

Kvällsmys

Så har man kommit hem, va förbi bror en snabbis o fyllde i papper så vi kan få börja övningsköra =).
De gick bra på praktiken idag faktiskt, en aning segt men annars så =).

Och när jag kom hem från bror så försvann min nagel som låg över en ny nagel.
Så nu är nageln superkort =D

Annars va de lite konstigt, kändes verkligen som om jag hade en dotter och va gravid igen =O
Undrar fall jag har de , bara att jag glömt bort henne ? ;) haha.!

Ikväll blire mys med en kexchoklad och Greys anatomy.
Jossie frågade om jag ville hänga me ut på krogen me henne och Michaela och ta en öl.
men pallar verkligen inte,
Mysa me mig själv =)

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll =D
Kraam


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback