-

16.16

Oshit nån tänker på mig  ;) .
Har lyckats att läsa ut boken faktiskt, nu väntar jag bara på att få frågorna av sandra. Se fall jag skulle kunna någon =) .
Imorn blir en slitsam dag, Kommer gå i skolan från 8.10 till 16.30 sen ska ja jobba även 1 ½ timma =p. Kommer inte vara hemma förens hm runt sju nästan. Kommer nog dö av hunger.
Ska även jobba på tisdag, då är jag hemma runt halv sex/sex. Shit , de två första dagarna kommer ta kol på mig =p.

Annars kanske jag kommer hem till ett nytt och fint rum imorn, det är ju posetivt =).
Blir asså o lägga mig klockan åtta idag eller något. Haha uusch.

Jaag har nu tråååkigt. Försökte hitta ett roligt spel på internet, men gud va tråkigt de va=O.
Vill spela Fable the lost chapters. =D.

aja, ska fortsätta med det otroligt tråkiga spelet.
Tack för mig.
Kram kram.


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

HJÄLP MIG ! kolla min blogg jag får inte bort sabine länken gahhh :D hjälp (a)

2008-02-25 @ 22:38:03

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback