-

Bibblan

Så är man i bibblan igen, fast tyvärr fanns de inga datorer med stolar så får stå upp, gaanska frustrerande.
Slutar om  ca 10 min, sen blir de jobbet lite läskigt faktiskt. Idag är första dagen då jag inte frågar efter nån av cheferna utan börjar jobba helt av mig själv. Lite små läskigt så är lite nervös.

Pappa ringde precis, han var ute på ikano och köpte mer färg och spackel. Tapeterna får vi imorgon för de var slut, men färgen blir klar idag. Så de ska man hem och titta på sen =).

Annars måste jag även plugga sönder idag, hade visst läxförhör imorn fick vi reda på igår så de kommer säääkert gå sämst :(

Sandra har även roligt med sin mobil, står och tar kort på bla mig och mina fina kroppshållning. Den tackar vi för.
Har hjälp sandra me sin blogg också!. Läs hennes !

aja nu kommer jag inte skriva mer idag tyvärr =/ jääävla internet.
Hade bra tills jag får tag i en ny dator!
Kram kram.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Josefine

Vart det fint :D ? vilken färg ?

2008-02-26 @ 21:37:01
URL: http://jossiie.webblogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback