-

Hej o hå!

Nu sitter jag då i skolan. Gick inte igår. Men jobbade faktiskt =D jätteduktig.
Idag när jag kommer hem efter jobbet så kanske rummet är fint =D Hände inte heller igår tyvärr, men idag förhoppningsvis.
Försov mig även idag, jätte bra. Vakna tio över sju då blev det att springa in i duschen. hade inte ens balsam i =O .
Sen fyfan va ja stressa, men hann och gick på förhör =D. niice.

Mitt internet funkar inte =( . Fyfan lider ju.
Så kommer inte skriva så mkt nu på senaste.

Imorn är bäbisen beräknad hoppas hon kommer dåå!!

Åh sitter i bibblan och skämdes ihjäl!. Satt o tittade på bilddagboken då en otroligt stor hästsnopp kommer upp, och jag säger till jossie, fija och sandra  "Vilken jävla snopp"
var av att alla titta på mig som om ja glodde på porr :D
Haha allmänt pinsamt.

Något annat som hänt, nää inte va ja kommer på.
Men då tackar ja för mig.
Kram kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

hehe mitt namn, men de funka nu :D skrev de förut men men, visst har min blogg blivit fin nu :) hihi tack för du lärt mig hhaha

2008-02-26 @ 13:16:52

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback