-

Sooommar

Eftersom alla bruds uppat sina bloggar om sommaren så får ja ryck!
Gud längtar så mycket efter sommar så vet inte var jag ska ta vägen.
Det ska bli så roligt, alla brudar Liseberg och Öland!




Känner på mig att denna sommar kommer ändå bli skaplig i jämförelse till alla andra!
Nu jäävlar brudar!


Nää om man skulle ta o börja dra sig så man orkar gå upp klockan sex imorn =/.
Natto natti!
Kram kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

eller jag klarade visst wiee vad duktig jag är :D hahah... Men men... LÄNGTAR MED TILL SOMMAREN ! o jag vill me till Ölanddd

2008-02-26 @ 08:54:35
Postat av: Josefine

denna sommar ska inte bli som förra :D

2008-02-26 @ 22:01:20
URL: http://jossiie.webblogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback