-

Tapet

Hej igen.
Gud vad mycket jag skriver. Vet inte varför, har aldrig varit så förut, antar att jag inte har något bättre för mig =).
Har varit o tittat på tapet o färg, köpte tyvärr inget för tapetseraren hann inte ut till affären innan dom stängde, men allt händer ändå på måndag. Så när jag kommer hem från skolan så är rummet annorlunda =D.

Valde den här tapeten fast i typ svart.
Hoppas de blir fint !

465254-6

Annars idag blir det nog att vila hemma ändå. Lite mysigt ändå faktiskt.
Imorn söndag och sista hemma dagen, usch döda mig ? =D.

aja, någon annars som har förslag på vad man kan lägga till mer som designe på bloggen ?=D hör gärna av er!
Kram kram!


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Deeeeeeen var fin tapeten döhh! :D

2008-02-23 @ 22:02:35

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback