-

Fredag

Jag har vaknat och varit så himlans stel i käkarna på senare tid, nästan lite ont faktiskt =S.
Men kom på att både min mamma och mormor gnisslar tänder, tänk om jag med har börjat göra de.
Det är ju hemskt =(,  Har även märkt att jag går o spänner mig / biter ihop med tänderna utan anledning  uschan!

Har även fixat de sista på bloggen och blev nöjd för denna gång, men blir väl säkert snart att ja vill ha en ny designe.
Kan inte ha en för länge =D haha.
Och tack igen Bine för du fixade headern till mig =), har inte tillgång till ngt photoshop nu för tiden =/ .

haha, nu ska ja se fall de står ngt spännande på aftonbladet sen lägga mig i sängen ett tag till (A)

hade bra !

Oj glömde berätta att igår när jag tvätta ansiktet så råka jag dra bort min skorpa

Så ser inte trög ut längre med den stora skorpan under hakan =D

Känns lite läbbigt när man drar fingret över ärret bara =D


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: sandra

gå inte i spänn dig o bit ihop tänderna,försök o tänk på de annars kan du få huvvevärk!

2008-07-18 @ 11:25:01
URL: http://sandraar.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback