-

Helgen som varit !

I fredags så åkte jag till jossie på kvällen.
Skulle möta henne på rececentrum och var ganska stressad, så råkade komma emot hakan och började blöda.
Visste ju inte vad jag skulle göra, hade inget papper och var själv. Men mötte jossie och vi gick på tåget och tvättade bort blodet =).
Sen tog vi det bara lugnt, såg på The ring 2 osv =).

På lördagen gick vi upp vid 13, åt frukost och började göra oss iordning.
Idag skulle vi till vis, och skulle vara inne på rece vid 16 =).
Vi köpte biljetter och satte oss på ett fullt tåg.
2 timmar senare kom vi fram och mötte josse och josse då drog vi ner mot vattnet och knäppte första cidern.
Efter de begav vi oss mot Mc Donalds för att käka lite. Sedan mot kampingen =).
Där satt vi och umgicks med folk, senare även med motala bor , spelade gitarr och sjöng =).
Vid elva drog vi in mot stan igen och mötte Josse o Josse, där vi gick runt .
Vid två-tre drog Josse x3 till bilen och jag o fija var fortfarande ute, vid fyra-fem drog vi till bilen och somnade.
Vid sju gick vi upp, jag så jävla mätt fyfan, trodde jag aldrig skulle kunna äta igen =).
men då drog vi mot tåget, och vid tio i åtta åkte vi hem =).

Sen igår tog vi de bara lugnt, jag kom hit igen och här tog vi det med lugnt =) .

Bilder från lördagen kommer med )=

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback