-

Lördag

Fick främmande igår, blev god mat osv.
Vid 21.40 drog jag mot rece och mötte jossie och Fija,
Hade svin ont i fötterna, de brändes lixom, tittade och hade blod på hälarna =O ojsan.

Blev iaf fest i Malmslätt, alla var redan svin fulla när vi kom.
Inte så jätte kul fest, dög väl. Fick leta efter jossies ena sko som va helt borta.
Men jag hittade den bakom en gardin i vardagsrummet.
Sen bar de in mot stan för min del, mötte Alex och va me dom ett tag.
Sen hem till bror och somnade typ på direkten =).

Idag har jag solat en timma, var så varmt så gick in igen.
Helt svett.
Ska kanske upp till bibblan o skriva ut lite saker sen. Får se vad som hittas på =)..

Vad ska ni göra idag ?


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Towa

NAKENCHOCK I MIN BLOGG - Förjävligt eller ganska sött ;)

2008-07-26 @ 14:18:44
URL: http://www.towalindberg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback