-

Torsdag


Har ju inte skrivit om vad jag har gjort idag ens =O, så mycket annat i huvudet.
Imorse vakna jag vid nio och kunde inte somna om men låg kvar till tio i tio i sängen.
åt lite frukost, gjorde mig iordning och jag och min bror la oss och solade en liten stund utanför.

vid halv tre åkte jag och Ann-Sofi och handlade, köpte då hårfärg, måste få bort utväxten =).
Blir kanske o ta bort den imorn.
Sen kom vi hem, jag fick passa Meja ett tag, sen glodde jag på tv och nu sitter jag här,
precis fixat små detaljer på bloggen, ändrat stil och gjort rutan bredare =).

De va nog min dag,
ska kanske se Den bästa sommaren =D
as bra.
Några roliga citat:
"Sluta göra sådär, gör du sådär stannar du i växten och blir ännu kortare"
"Dig din jävel har jag aldrig tyckt om, akta så jag inte begraver dig levande"

-Jag ska bli hora jag. Då får man betalt för att kramas!
-Du, man kramas inte bara.
-Vad gör man då?
-Hmm, man kan säga att de tillkommer ganska mycket kramande ja.
Killen säger:
Jag ska bli jurist, för de kan inte vem som helst bli!
-Men måste ni barn va så jävla märkvärdiga. På min tid kunde man inte välja va man ville bli inte.
Man fick göra de som fanns!

Haha så sköön =D

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Kolla mitt inlägg så ser du hur rubriken kommer i mitten :P texten kan du ju ändra själv så den kommer i mitten när du skriver inlägget? eller vilken text mena du?

2008-07-17 @ 22:58:09
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: sandra

Dig din jävel har jag aldrig tyckt om, akta så jag inte begraver dig levande"



hahah älskar den fortfarande :D :D

2008-07-17 @ 23:04:40
URL: http://sandraar.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback