-

Torsdag

Usch man är heeelt slut kan man säga.
Varit uppe sen halv nio och hållt på och titta vad man ska ha med sig till lägenheten.
Vid halv tolv kom jossie och vid kvart över kom Fija, vi packade lite smått.
Sen vid tre kom mamma med mer kartonger så packa vi ännu mera.
Sen kom jag till bror och då hjälpte man de att städa, jag diskade, packade alla kläder och saker jag har här, dammsög och moppade golven i rummet jag sover i och även moppade jag vardagsrummet och deras sovrum.

Så nu är man helt slut.
Blir att flytta imorn och bli ännu mera slut.
Sen på kvällen kommer tjejerna, blir lite öl osv. =).

är för trött för att skriva ngt mer, blir mys nu iaf!
hade bra !

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback