-

Fredag

Shit vad veckorna går fort =O helt sjukt.
Imorn blir min lilla bäbis 4 månader, sjukt att tänka att hon redan funnits i 4 månader =O

Jag tog lägenheten igår, den va nice, lite liten men vafan bara ja som ska bo där =)
Eller aah köket va stort ;) haha.
Så den 1/8 flyttar jag in =)
Sen drog jag mig hem till sandra, vi såg på The omen och What happens in Vegas, bra bra.
Så prata vi och hade allmänt kul =) <3

Idag ska jag träffa Petra först sen hem till Jossie, sen vet jag inte om vi tar de lugnt
eller åker ner och träffar tjejorna ?

aja
de va allt :D

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

jao man gör väl de... usch blir nog att aldrig dricka igen ;) <3<3

2008-06-28 @ 16:51:34
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback