-

Helgen

Ja så har veckan redan kommit mot helgen.
Igår blev det som sagt att träffa Petra, men var ganska korkad och plingade inte på tillräckligt hårt så satt o väntade i 25 min typ.
Sen blev det att åka till Jossies bror eftersom hon var hundvakt.
Vi såg på Nyckel till frihet - superbra och rörande film ! den får lätt  M M M M M

Sen drog vi till Jossie och gjorde oss iordning och drog senare till bine
Där vi satt och hade djupa samtal och sjungstunder.
Det var trevligt. Sen drog de flesta och gick o la sig, så jag, fija, stoffe och thonka
glodde på "Vilddjuren" hah bra film men inte på svenska =D hahah , ryan på engelska = ruben på svenska tydligen.

Sen vid sex imorse drog dom och jag o fija hoppade och la oss brevid jossie.
Vid nio drog vi hem till jossie och sov lite till halv ett =). Fast jag somnade om och drömde konstiga drömmar =D haha.

Idag blir det att tat lugnt och glo lite film som vanligt på lördagar ;-)

Och Liseberg blir de den 23 juli med =D wiiie.

aja hade bra

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: steffi

vi ska ha sjukt mkt kul på liseberg ! :D

2008-06-28 @ 23:55:31
Postat av: Anonym

Jo men jag gör det ju jämt :( Aja kanske överdriver lite, men tack så mycket gumman <3<3

2008-06-29 @ 13:51:50
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Albin

Mysigt :)

2008-06-29 @ 14:28:01
URL: http://abbbe.blogg.se/
Postat av: J U J U ~ Mode- & fotobloggaren

Hej!

Ja, jag har en bok om GI-metoden, men inte här tyvärr så minns inte exakt vad den heter. Kommer bara ihåg att det är en kvinna och en man på förstasidan som står och lagar mat :P

Men ska leta upp den och skriva till dej sen ;)

Jag testade aldrig GI-metoden då det var extremt många ingredienser. Man kan nästa säga att det går ut på att få i sig en hel del fett så att man sedan inte orkar äta mer... Inte så jättebra metod har jag märkt :P

2008-06-29 @ 22:55:26
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: J U J U ~ Mode- & fotobloggaren

haha men du blir så mätt att du inte småäter sen :P

Och det är någon konstig metod med att man inte får i sig mycket kalorier fastän man äter mkt.. Knas jag vet haha xD

2008-06-29 @ 23:18:48
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback