-

Helgen som varit

Fredagen bjöd på att Jossie och jag gick på stan och försökte hitta något till kvällen.
Hittade världens kap på ett linne för 75 kr eller nåt sådant.
Sen skyndade vi oss hem till henne och gjorde oss iordning.
Vid halv sex eller något drog vi och åkte hem till Bine, där det bjöd på förfest =D Dans och sång.
Nångång senare drog vi mot rix fm. Lyssnade på Takida som tyvärr bara spelade 2 låtar =/.
Sen blev det att umgås med massa folk man träffade.

Dagen efter började jag och jossie gå mot henne från vikingstad vid tio. Usch var jättevarmt.
Efter ca 1 ½ timma kommer hennes granne förbi med bilen o frågar om vi vill ha skjuts, vilket vi gärna ville =D.
Åkte hem till Jossie och slappade, men sen på kvällen drog vi till skägget och då hade Alex fest =).
Men vi stannade till ca elva och drog då in mot stan.
Kvällen slutade även med att vi träffade Dennis och Hacke som gav oss skjuts hem till Jossie.
Kom hem redan innan ett.

På söndagen tog jag mitt första dopp =D tillsammans med Jossie och Malin =).
Sen solade vi lite men fick ingen färg.

Och idag har jag kommit till bror för ett tag sen =).
Måste plugga lite snart =)..

aja hade ni roligt i helgen ?


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback