-

Måndag

Sov hos Jossie igår med =) .
Vi båda hade läskiga drömmar uuusch.
Fast drömde om Liseberg sen, o att sivertsson tog min cider jag hade i fickan. Och att steffi bara gick ifrån oss =O.

Idag var jag, jossie och fija på stan. Skulle hitta klänning till avslutningen. O testade men antingen va dom försmå eller förstora =D haha testade en o fastnade, lite roligt faktiskt. Fick panik.
Men köpte en hel svart sen, trodde ja skulle köpa en färggladare, men de blir o ha den på kvällen iaf=).

Fick även lite panik när jag skulle logga in här, gick ju inte från blogg.se.
Sen läste jag ett mail och där stod de att ja skulle logga in på publishme.se , haha o där kom jag in (A).

de va nog allt för nu =)

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback