-

Onsdag

Idag är de onsdag och jag har haft sjuka drömmar.
Förut när jag drömde kom jag aldrig ihåg dem, men de gör jag nu =D.

Första drömmen va att vi va i skolan, o där va de ett zombie virus, sen när alla blev tagna så började de om =D haha.
Andra drömmen va att vi festa, o då ignonerade jossie mig hela tiden, även fast jag ropade på henne. Sen började ja va me nån annan o då blev hon jätte arg o skrek på mig =O. haha.

Fick ett bra besked idag,
de om att ja skulle få egen lägenhet gick igenom så kommer få de nu =D.
Underbart !
Hoppas ja får en nära stan o en ja trivs i. Men de kommer jag säkert inte få =O.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Josefine

vf drömmer du att jag är största psyktjejen för hahahaha :D

2008-06-11 @ 16:06:01
URL: http://jossiie.webblogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback