-

Torsdag

Jaa, skulle som sagt upp till frådet idag eftersom de inte blev av igår.
Men näää blev inget av de idag heller =S
Blir så trött men orkar seriöst inte bry mig.
Sen skulle jag även lära mig o tvätta, så sebbe och jag gick ner med en svart hög o en vit, men nån hade glömt hänga in nyckeln så vi kunde inte tvätta heller =S haha fyy vilken dag.

Imorn blire att dra på fest i björsäter =D hahahahahaha.

O ja måste ha jobb,
Bine är de lätt att börja jobba på erat jobb eller ?
För sitta o intervjua folk är helt okej by me(A)

Jaa annars va de inte så mkt o säga nu =)

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: sabine

Jag vet inte om de är det längre men det står på deras hemsida att de söker jobb norstat.se.. och där kan man skicka in ett CV och skriva in uppgifter. jag o steffi gjorde så och sen ringde dom upp efter ett par veckor...annars kan man väl ringa eller gå dit :P

2008-06-19 @ 21:18:03
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback