-

Enköping.

Nu sitter jag o jossie i Enköping.
Vår resa va händelsefull,
Först när vi var påväg till rece kommer jag på att vi glömt biljetterna hemma till tåget. Så jag slänger av mig jackan o kutar hem. Sen när vi väl kommer på det försenade tåget så visste vi inte om det var bestämda platser, så vi frågar hon som går runt o tar biljetter men det var det inte, så vi hitta en plats på övervåningen. Hade turen o få en dubbeldäckare =), Lovar jag blev glad!.

Sen bytte vi tåg i västerås, sen kom vi fram till Enköping o mötte min galna morbror och mickan =D . Ny bil o grejer.
Åkte o handla och åkte förbi mormor o morfar, som flyttat till en as fin lägenhet + de hade med en ny bil haha.

Vi har annars inte gjort så fruktansvärt mycket. Ätit och umgåtts, sen nu sitter jag o jossie brevid varann på en varsin dator. Ska ta något att dricka.

Annars bjuden på fest här i enköping imorn ;) haha riktigt spännande eller va säger du jossie ?

Saknar annars att göra något med alla brudarna. Kan vi hitta på något snart ????

aja det var allt :)
kram kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Josefine

Jaa tycker de , länge sen nu , =)
tack för en trevlig helg siss

2008-03-16 @ 22:23:54
URL: http://jossiie.webblogg.se
Postat av: Steffi

Jag tycker också att alla brudar ska hitta på något snart !! :D:D saknar er massooor

2008-03-17 @ 09:31:43
URL: http://stephaniebunne.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback