-

Lördag

Så var det då lördag.
Igår lämnade jag falun och åkte till Uppsala för att träffa kusinerna=)
Vi gick på stan och jag köpte en sport bag, en väska, 5 linnen och så ladda jag på mobilen. Mycket nöjd =).
Måste köpa skor med.

Sen gick vi på teater jag och daniella. Såg tjuven. Den var hemsk faktiskt. Usch usch.

Sen skulle vi möta Denice på sitt jobb så då kom jag in på krogen 20 års gräns o allt =D hahah.
Lite små kul sådär. Fast stannade inte så länge.

Sen nu sitter jag här, gör mig lite iordning ska snart ta bussen till station sen åker jag tåget hem vid 11.53. Är hemma vid 14.53. Och idag skulle Bine ha födelsedagsfest =) fyller 18 o grejer .

förjävla härlig nackspärr har jag med idag, fyfan kan inte vrida på mig =/ suck.

haha aja de va allt för mig. hade bra
kram kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Jocke Gee

Värt att komma in på krogen när man är så ung o det är 20å årsgräns... Men kollar dom inte leg som ska så gör dom inte.. Månmga ställlen odm inte gör....

2008-04-05 @ 00:19:59

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback