-

Lov =)

Så var det nu lov och mitt internet funkar fortfarande inte =/.
Men sitter nu uppe i falun o här kommer jag tillbringa lovet.

Den senaste veckan har jag inte gjort så mycket.
Varit med polare o så har jossie sovit hos mig =)

Igår blev det slappis dag fast senare på kvällen kom Sebbe och Adam på besök,
åt lite mat o titta på Dead silence. Sen somna vi vid typ 5-6 och jag skulle upp halv 8 med =/.  Lite trött =D.

Sen nu har jag suttit på ett tåg från klockan halv tio till halv tre, var av att de satt en jätte skabbig snubbe brevid mig=/ Luktade fis faktiskt.

Men helgen har varit superbra =) .
Tack för den då.

hehe nu blire lite annat.
Hade bra
Kram kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Jonna

Godkväll:)

2008-03-23 @ 17:27:20
URL: http://JONNAat.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback