-

Ny vecka.. Måndag.

Så var det ny vecka och man sitter i skolan. Är så jädra hungri och äter inte än på 1 och en halv timma =/ suck.

Mitt internet är fortfarande nere, men hoppas på att de börjar funka denna veckan =).
Var sjuk förra veckan, var hemma från tisdag till fredag, ganska skönt ändå faktiskt , även fast man låg död hemma.
Sen blev de ganska slapp helg =),
Lördags blev de Ljungsbro=).
Söndag gick jag till bror, ann-sofi och Meja=).
Alltid lika trevligt.

Kommer inte ha nån sovmorgon denna vecka heller, imorn blire prov, sen på fredag måste vi ha El säkerhet på vår LÅNGA sovmorgon! Arg, jävla Åke!!.

Men sen blir det iaf Enköping med jossie och träffa släkten =) . ska bli nice.

Aja, allt för idag tror jag.
Hade bra
Kram kram

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Sabiiiiiiiinnnnnnee

Jag var också sjuk.. hehe skönt o slippa jobbet..
Vad gjorde ni i ljungsbro? :) Saknar dig kusinfittaaaa!! =)

2008-03-10 @ 13:37:03
URL: http://saabinegustavsson.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback