-

Tisdag

Idag så vakna jag ganska tidigt, blev chockad själv.
Gick upp och softade ett tag, sen gick jag och Denice och solade, mm jätteskönt, sen duscha och efter det har jag inte gjort så jätte mycket faktiskt. Softat, vilket har varit ganska skönt. Denice åkte även hem idag till uppsala. Kanske syns till fredag eller något.

Imorgon blir det bio med David och hans kompisar och Tord. Hehe kan ju lika gärna hänga med =) .

Oww, sötaste hunden är här nu med och hade även härligaste drömmen inatt! Fifan. Kändes så verklig!

Snart fyller även min älskade siss och kusinfitta år, Så man måste säga GRATTIS !!

Haha nån som är på o söka till idol ? =D.
http://www.tv4.se/1.306429

Ganska roligt.

Men det var allt för nu!
Kram kram.

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback