-

Film tips

Igår hade jag o jossie filmdag och spenderades med 3 filmer=)
The Eye, 10,000 B.C och även hip hip hora!

Här kommer då filmtipsen =)

The Eye
Handling: Om en tjej som blev blind när hon var 5 år av smällare. Hon får sedan
nya ögon av en donator.Men det visar sig att donatorn ser den andliga sidan.
Och hon ska ta reda på vad det är donatorn vill att hon ska göra för att donatorn ska få vila i frid.

Eget tycke: Jag har sett både den amerikanska och japanska, vilket jag tyckte att den japanska var mycket läskigare har jag för mig. Men tyckte där emot att den amerikanska hade bättre handling som vad ja kommer ihåg.
Betyg: M M M M


10,000 B.C
Handling: Om en by där den visa kvinnan får en varsel om att de fyrbenta demonerna kommer att ta folk till fånga. Sen handlar det om en kille D'lay som har blivit kär i tjejen byn hittat. Sen kommer det krigare och tar folk till fånga, och då börjar jakten efter dom. Sedan ett krig för att få tillbaka allt folk.

Eget tycke: Väldigt bra film faktiskt. Gillar den jätte mycket. Den har allt i den. Rekomenderas starkt!
Betyg: M M M M M




♥ Era kommentarer ♥
Postat av: amanda

snyggt öga

2008-05-10 @ 15:28:31
URL: http://amaandajohansson.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback