-

Fredag

Äntligen heeelg =D wiie, o skolavslutningen närmar sig =D.
Skolan vid kvart över tolv och få reda på betyg, sen ska jag gå o prata .
Sen möta jossie och titta på ett linne sen hem till henne =)
Stressa sen in mot stan och hem till Bine =).
Sen mot Rix fm =D Takida + karusell =D=D.

Nice, sen sova hos Jossie.
Lördag sooola =D

Vad ska ni göra i helgen ?

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: sandra

va ju oxå på rix fm, gick de bra sen?:) idag softa med henka o imorn sola o bada :D

2008-05-31 @ 16:25:31
URL: http://sandraaR.blogg.se
Postat av: Nikki

va fin blogg du har.. =) får jag lov o fråga vad teckensnittet på texten du har på vänstermenyn heter?? och dina reklamer hoppar lite överallt o ingenstans när jag är inne på din blogg..asså reklam bannersen ligger över bloggtexten.. så du får nog ändra det.. =))

2008-05-31 @ 17:16:51
Postat av: Anonym

Har gjort ett humorklipp jag behöver kritik på!

http://cmj.blogg.se/1212236621_att_hitta_bumber_eget.html#comment

2008-06-01 @ 09:26:30

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback