-

Jobbiga dagar.

Jobbiga dagar kommer och går.
Jag vet verkligen vad jag borde göra, men det gör det hela så svårt.
Att inte ha kvar de allra närmsta, den som bryr sig på ett sätt som en kompis inte kan visa.
Man får vara glad för det man har, de vänner som finns, de vänner jag älskar.
Att jag snackar om 3 personer i samma text, som ungefär uppfyller samma tomma hål
det är bara konstigt.
Att man verkligen kan ha personer som humöret hänger på, men man bara blir sviken gång på gång.
Två av er kan jag inte förlåta, inte just nu.
En blir jag sårad av gång på gång, men fortsätter ändå förlåta.
Ska jag ta steget och inte göra det mer ?

Personer jag känner vet vad jag pratar om,
Tack för ni finns, ni gör mig glad =)
Skulle vilja skriva mera, men just nu känner jag mig bara tom.
Får inte fram en bokstav ur mina fingrar längre.
Dagarna går upp och ner
men tiden står ändå still.


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: sandra

ja får damp på¨nathan o kärringen !!

2008-05-12 @ 16:44:13
URL: http://sandraaR.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback