-

Nu och Då

Snodde en sak från Chris blogg =)

Nu och Då.

För 15 år sedan (1993)
Var jag ännu bara 2 år men skulle fylla 3.
Minns faktiskt, konstigt nog inte mycket från denna tid.
Utom att jag älskade o sjunga, de ord ja kunde säga (A)


För 10 år sedan (1998)

Skulle fylla 8 och jag gick i andra klass på Änggårdsskolan.
Välrdens bästa klass 2A. Bästa läraren med, Margareta som tyvärr dog i cancer när jag gick i 4an.
Umgicks mycket med Sandra, Maya och Pernilla, bytte bästis varannan minut.


För 5 år sedan (2003)

Hade börjat ny skola, Berzan, klass 7D. Snart dags för sommarlov med.
Umgicks med Bella och Sandra, när jag väl började 8an ville jag byta till 8C =D.
Problem hade börjat och man hade gått och blivit ungdom!


För 3 år sedan (2005)

Gick i nian. Såg fram emot att sluta och börja på Ljunkan.
Hade sökt in på Handelsprogrammet. Umgicks med Sandra, hade även träffat jossie för första gången =)
Sommaren var påväg och lämnade även lambohov, fast det var 2006.


För 1 år sedan (2007)

Skulle sluta ettan på gymnasiet. Vilket jag o sandra hade haft förhoppningar på.
Avslutningen sög. Sommarlovet bjöd på lite sol o bad. Mycket festande med mina
brudar. Trodde jag fått min kärlek besvarad. men nej. Där av olycklig.
Men en underbar sommar fullt me misstag med brudarna! <3


För 3 månader sedan (mars)
Blev jag faster åt min underbara brorsdotter Meja!
Pappa försvann och fanns inte till för mig =@.
Bor då ensam. Jag och jossie umgås mycket hon är min siss!
Upptäckt att lambofolket är underbart med.
Börjar gå ur idet för att umgås med brudsen igen =)


Igår (14 maj2008)
Slappade jag mest,
Gjorde klart mina Shakespear in love frågor och skickade de till Ingela.
Pratade med brudarna om lördagen och sjöng. Kände mig även bäst och
ett behov att jag ville hjälpa folk.


Idag (15 maj2008)
Inte så mycket. Sjungit, städat lite
Fixat dricka till lördagen.

I morgon (16 maj 2008)
Är det Lördag och ska träffa folk.
Börjar med gå upp vid halv åtta
sen vid halv tio eller lite innan bege mig mot stan för att
"njuta" av ljunkan på stan en timma.
Sen vänta på Jossie som kommer vid två, då blir det att gå
och handla.
Sen Feeest =)


Om 1 år (april 2009):
Är jag nog jätteglad. Tänker på studenten som börjar närma sig
Annars får man ser vart livet för mig !

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback