-

Söndag

Igår åkte jag och Fija till Ljungsbro där vi mötte Bine, Steffi, Malin och Sofia.
Vi begav oss upp till kanalen och satte oss och grillade, Mysigt.
Men sen började vi få tråkigt, och begav oss till Bine och spelade Familje geni.
Och sedan in till Bine och tittade på extra extra.
Efter det begav vi oss till pizzerian, träffade stoffe o lite mer folk.
Alla fick för oss att vi skulle till Kim som hade fest, vilket inte blev roligt.
Alla som var där hade alkohol och jag kände mig inte så social.
Men vid ett drog vi, och då skulle jag kissa och märkte att jag satte mig bland brännässlor. aj fan mitt ben och ena skinkan.
Kom hem runt halv tre, gick och la mig på dirren trött som satan!!

image71
Nu väntar jag på att klockan ska bli ett så jag har sol, då blir det SOLA!
Sen one tree hill ikväll. Undrar vad som kommer hända =O.

Allt för mig !

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback