-

Torsdag

Och skolveckan är nästan slut =)
Kan ju bara säga wiiie!

Idag har vi typ redovisning hela dagen.
Börjar med ESV (estetisk verksamhet) klockan 10 och har redovisning på ett konstverk och ett kollage om sig själv.
Sen är det lunch och sen har vi redovisning i PMB (praktisk marknadsföring B) på marknadsundersökning. Så blir nog en slapp dag. Sen ska ja träna med sandra, var år och dagar sen :/ .

Imorn ska jag o sandra till simhallen innan skolan med, måste få ett intyg att vi simmat 200m och lämna in till Hasse så man får G i idrott. Men sista idrottslektionen på måndag för alltid !!!! YEEEEES

Men nu ska ja fortsätta göra mig klar =)

image56

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: emma

Härligt med sista idrottslektionen ever, kommer ihåg när jag hade min sista idrottslektion, så jävla skönt efter! :)

Hjälp gärna mig genom att svara på några snabba frågor i min blogg. :)
Direktlänk till frågorna: http://rocki.blogg.se/2008/may/lite-fragor-till-er.html

2008-05-08 @ 18:02:44
URL: http://rocki.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback