-

Äntligen vinter!

Jaa, man hade glömt bort hur de kändes med snö som faller från himlen och bildar snötäcke på marken =).

Skolan avslutad, och mitt prat med petra. Vi har bokat in möte för att jag ska få chansen och säga hur jag känner till mina föräldrar och hur dom har sårat mig och hur dom ska kunna göra för att vi någonsin ska kunna prata som förälder och barn!
Bara dom kommer vill säga.

Men dagen har knatat förbi, mått illa hela dagen och kännt mig lite konstig.
Tog tempen när jag kom hem och visade sig att jag hade feber =/.
Men har kämpat igenom dagen, med ett brandalarm idag igen. Brandalarmet gick ju i fredags med.
Kul folk kan ha då!

Men nu ska ja tat lugnt tills jossie ringer o vi ska bege oss till maxi.
Suuck men men.

Hörs senare=)
Kraam

haha klaginlägg ;)

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Marielle

Ååååh, vilken fin header du har! avundsjuk

2008-11-24 @ 16:58:39
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback