-

Fortfarande Onsdag

Så sitter man här.
Usch var trött man blir efter att ha jobbat en hel dag. Tänkte inte att man skulle bli de.
Och fick ont i fötterna denna dag med =).

Annars idag har jag galjat, larmat, packat upp oså =).
Sen va de lite läskigt för de kom fram en i min ålder och frågade efter svarta jeans. Så såg hon dom för jag stod brevid dom. Sen fråga hon efter en storlek som inte låg ute, så fick springa in på lagret o leta, Usch de e ju jättestort, och har verkligen inte lärt mig var allt ligger.
Men hitta dem tillslut och de fanns inte i storleken hon ville ha. Så hon fråga fall dom fanns på cubus i stan då, så då fick jag ringa dit (A) läskigt o fråga efter den. Fast de fanns inte =D.
Då kände jag mig som en anställd=D

Men som sagt i slutet hade ja inte så mycket o göra.
Vi ska få in en stor leverans imorn på 51 eller 71 lådor, kommer ej ihåg.
Men problemet är att dom har ont om galjar och larm så får se hur de går =).
Sen är det fredag o skola =/.

Men nu blire Greys Anatomy

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Susanna

Härligt :) Gör du idag då?

2008-11-06 @ 09:50:11
URL: http://susanna1987.blogg.se/
Postat av: Susanna

Okej, jag ska prova den imorgon :)

Jag har precis hämtat en kompis, hon ska sova här :P

2008-11-06 @ 20:28:21
URL: http://susanna1987.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback