-

Helg

Igår blev de filmkväll med Jossie och fija.
Såg på Torkel i knipa, tomten är far till alla barnen, på smällen och helens lilla underverk =p.
Runt två fick vi besök av Tony, Danne, Peter och Pontus. Sen kom Kalle med tillsammans med mille och Kevin,
fast mille, kevin, danne och peter drog lika snabbt. Så var bara Tony, Kalle och Pontus kvar.
Och de va så kul eftersom de varit ute på krogen så hade dom blivit rätt så berusade.
Haha kalle fick lätt sin roligaste fylla hitils =D.
Kalle somnade och vaknade. Vi sa att de fanns en filt i köket.
Då börja han gå o leta i sängarna efter en Synth. HAHA
Hitta du någon Synth kalle ?








Så vi hade allmänt roligt.
Sen sov vi bara 2 timmar. Och jag är piggare än vad jag varit på länge =O.

Sen var jossie och jag nere på stan vid ett och köpte present till min pappa och bror.
De fyller ju imorgon.

Ikväll får vi se vad som händer =)
kraam


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback