-

Onsdag

Ja, jag har inte hunnit skriva tidigare.
Men nu skriver jag.
Usch praktiken var allmänt jobbig idag. Hade INGET att göra så vid tre gick jag bara omkring i 3 timmar.
kunde lika gärna åka hem.

Men överlevde iaf, även fast jag var jätte yr oså =/.
Kände mig sjuk ett tag. Men bet ihop.

Har även gjort klart svenskan, känns skönt.
Hoppas bara att min svenska lärare blir iaf lite nöjd. Försökte så gott de gick.

men men,
Nu ska jag iaf se vidare på Greys anatomy =D
På fredag blire krogen! wiie.

Kraam
The crazy cat-lady
 
ooh Martina Danielsson på bild =D

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Tack gumman<3

föresten, Ska ni ut på krogen i helgen?

2008-11-20 @ 18:25:19
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback