-

Fredag

Så var de fredag, snart har ju hela lovveckan gått =/.
Usch, inte redo för skola även om schemat kanske inte är de jobbigaste.


Inatt drömde jag en verklig dröm, eller asså den kändes verklig.
Man märkte ju iaf att jag hade sett på Juno innan jag somnade.
Drömde att jag blev gravid och skulle adoptera bort barnet.
O man fick va me när jag hade verkar osånt. Sen var de dags för att föda, men det var bara en förvärk.
Men sen fick jag ut honom och gav bort honom till hans nya mamma.
Sen va ja på sjukhuset och de blev krig så alla va arga på mig och kom o skar mig med kniv o rakblad överallt.
Så flydde på ngt man kunde flyga på sen träffade jag min son igen, fast han var runt 5 år då =D.

Japp de var min dröm.
Nu ska jag ta lite frukost och läsa lite i min "Jätte roliga" svenska bok.
För ingen kul har vaknat och kommit in på msn så =D
Kraaam

 min jätteroliga bok!


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Line

Tur att det bara var en dröm då :P Man drömmer så konstiga drömmar ibland, och ibland känns det som man varit med om det, de är lite läskigt :P

2008-10-31 @ 17:52:22
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: ThereseLo

haha vilken jobbig dröm. tur att du förstod att det var en dröm när du vaknade. hade vart jobbigt om du trodde det du drömt varit sant. :p

2008-10-31 @ 23:54:54
URL: http://thereselo.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback