-

Fy satan

Denna dagen har nog varit den jobbigaste på hela veckan =/.
Tvungen att stanna 3 timmar i skolan för att vi hade utvecklingssamtal, men de gick bra. Hon hade inget att klaga på =).

Sen blev det att åka hem till bror för o ta hand om katterna, somna en stund sen plugga ja så mycket jag kunde.
Och fick lite bra besked.

Blir bara jag, sandra, maya o emma på redovisningen imorn=D
o det är ju inte så farligt =D

Morgondagen ser ut såhär:
Skola från 09.30 - ca 15.30
hem till bror ta hand om katterna.
Stressa hem, ställa mig i duschen, äta o göra mig iordning.
Sen halv åtta-åtta kommer folket på förfest=D
Seeen utgång =D =D !!!

Ska bli riktigt nice =D
Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaa längtar till imorn :) <3<3

2008-10-23 @ 22:55:47
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback