-

Helgen som varit !

Så var helgen förbi igen =O, förstår inte hur fort de går =O.

Fredagen bjöd på att dra till lambo och små dricka lite =) .
Lördagen blev att man vaknade upp, gick förbi bror lite och sen tillbaka hem
där kvällen bjöd på filmkväll med jossie, fija, tony och danne =D
Blev med nice.
Och idag vaknade vi alla upp, slappade och såg på mer film.
Gjorde lite taco ihop och vid sex drog tony och danne.
Så va det jag, jossie och fija kvar.

Såg på one tree hill och GossipGirl =) .
Sen vid åtta drog jossie hem =)
Och fija tog 20.25 bussen =) .
Så nu är jag själv för första gången denna helg =D-

Måndag bjuder på skola och plugga =/ .
Men har iaf studiedag på torsdag, då ska jag även ringa min praktikplats =D

aja de va allt =)
kraam

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback