-

Nationellt muntligt - Svenska

Så var de gjort.
Sandra började, hon var bra =).
Sen var de min tur, usch nervös som fan! Började prata och känna hur värmen spreds i kroppen.
Men gick helt okej. Var slut efter 5 min som man skulle. Hon sa att de gick bra, jag pratade tydligt och lugnt. Märktes inte att jag var nervös och de va bra =D Så de blev jag nöjd över.

Nu har vi göran, vi pratar om studentkryssningen. Haha läääängtar, vi kommer ha så kuul !!!!!.
Sen har vi lunch med hamburgare !
Och sen prov =/ engelska. tyvärr får man inte sluta efter provet utan sitta 70 år till me andra uppgifter!

aja, sen blire hemgång =D.

Hade bra
syns ikväll alla =D
Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: sandra

haha jaa ett litet tag iaf =D för jag har inte panik iaf som förra gången ;) ikväll ska vi ha kul :D puss

2008-10-24 @ 16:29:52
URL: http://sandraar.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback