-

Yttligare en dröm!

Haha vadå är jag rädd för nationella provet inom svenska som vi ska göra muntligt.

Drömde inatt att vi skulle ha de och jag var den ända som inte gjort något, för jag hade verkligen inte förstått något.
Och folket började prata. Och då pratade jag med vår lärare och hon gav värsta komplicerade instruktionen.
Sen lyssnade jag på några och frågade : vadå ska man typ ta reda på fakta om en kändis och prata om ?
Sofia sa: jaaa.

hahah snacka om att jag är skrajj =D
Men ska nog gå bra =D

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Jag förstog det :) Men det är endå speciellt att fylla 18 :)

2008-10-15 @ 09:41:45
Postat av: www.jagarintesomdu.blogg.se

HATAR nationella :P

2008-10-15 @ 17:09:22
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback