-

Dröm

Kom på lite av en dröm inatt.
Först o främst var det inte i denna tid, utan när kungar va stora, hade betjänter och sånna jokrar som skulle underhålla dom.
Sandra och jag var i en skog och sprang omkring, kommer inte ihåg så mycket.
Sen va vi på ett tivoli, fast utan karuseller och bara sånna där stånd man vinner saker i. Helt plötsligt va vi kungliga typ drottning eller prinsessa, och  så stod det en ful prins/kung brevid och skulle impa på oss, och frågade fall vi hade en peng så han kunde visa hur bra han va på och kasta ner saker i ett sånt stånd. Jag frågade fall de gick bra med 5 cent och de gjorde de. Men själva verket va han sämst.

Sen sa jag att jag skulle visa hur det skulle gå till och träffade ner alla =D.
Fick då välja ifall jag ville ha 5 tröjor som inte va så kända, 3 tröjor som var lite mer kända eller 1 tröja som var känd.
Men hann inte välja för jag vaknade =D haha

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: sandra

hahaha ofta!!

2008-09-18 @ 15:33:37
URL: http://sandraar.blogg.se/
Postat av: Josefine

jadu vad ska man säga om dina drömmar , blir inte förvånad över dom längre ahaha :d

2008-09-18 @ 20:17:49
URL: http://jossiie.webblogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback