-

Fortfarande måndag

Så har man varit hemma ett tag.
Kom till skolan hade engelska B. Det jobbigaste är att man har det i 2 timmar i streck. Fast fredagar är värre, med 2 timmar och 20 min =S
Jag tycker om man har en sånn lång lektion borde man kunna få ta en rast. Visst vi får ta rast på 10 min, men då slutar vi även 10 min senare. Har inte varit med om något iv-val som gör så. Även kompisarna i klassen tycker han e konstig som gör så =S.

Men men, hade Info&layout sen. Hade mest genomgång. Sen slutade vi.
Då vare bara att åka hem, satte sig lite vid datorn. Sen sov till tjugo över två.
Sen satte jag igång att plugga på Engelska som vi fick reda på idag att vi skulle ha prov på på fredag. =S suck.

Nu tog jag paus igen, tog en för att äta vid tre. Men nu tar jag för snart är One tree hill. Sen blir det att sätta sig en stund till med det.
Imorn ska jag och sandra till bibblan och plugga.

hade bra sålänge !

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

uuusch för engelskan :/

2008-09-22 @ 19:21:15

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback