-

Helgen =)

Blev ingen uppdatering igår. Hade lite stressigt för de !.
men tänkte berätta vad helgen bjudit på =)

Fredag
Gick på stan med jossie. Åt på subway vilket var lite läskigt =D. Sen hittade vi båda en jacka vi ville ha.
Drog förbi min bror och tittade till deras katter som jag var kattvakt åt!
På kvällen drog jag, jossie och fija till lambohov och tog de lite lugnt.
Tog första bussen hem och sov till 10.

Lördag
Vaknade som sagt vid 10. Bara ca 3 timmars sömn =O.
Vi åt frukost och drog oss mot stan. Vi köpte våra jackor och drog hemåt mot bror.
Umgicks med katterna. Vid tre hämtade Jossies mamma oss och vi åkte på kräftskiva hos dom.
Fick mess av Alex som undrade om vi ville hänga med till milles stuga. Så vid nio sen plockade de upp oss vid bibblan och vi begav oss mot Bankerkind där stugan låg. Mitt ute i skogen.
Men stugan var jättemysig!. Inte mycket sömn där heller. Blev väckt av en lövblåsare haha.
Sen blev de typ korv krig, gasförgiftning av hårspray och moss.

Söndag
Efter de flesta vaknat eller iaf rest sig ur sängen och sofforna så drog vi hemåt!.
Jossie och jag somnade nästan på dirren. Vaknade lagom till Gossip Girl.
Och jossie åkte hem. Sen dess har jag suttit här. Eller lite tv-tittande med =) .

De var min helg det!.
Hur hade ni det ?


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback